|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
ubergruber
|
Citaat:
Liefste forummer : saartje18 Knapste forummer : saartje, psygokonijn Beruchtste forummer : Wolfhawk Grappigste forummer : pfp Meest sexy forummer : ? Meest naïeve forummer : bartje518 Intelligentste forummer : bluewolf, tyske Forummer die een ban mag krijgen van je : bartje518 en andere acount snaaiers Forummer die terug geunbanned moet worden : geen Meest tactloze forummer : plankje (wel direct to da point) Best postende forummer : ? Forummer die echt eens een leven moet zoeken : mij natuurlijk Forummer die je echt eens wil meeten : ik doe niet aan meetings Forummer die het meeste woede opwekt : n00bs Forummer waar je het best mee om kan : nightwolf, bluewolf, saartje, linea Forummer waar je het minst best mee om kan : bartje518* *Dat alleen maar omdat ALLES wat ik zeg wordt verdraait of wordt afgedaan als leugen.
|