|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Moet het meidenforum nog blijven? | |||
Ik heb geen access meer, dus optiefen die zooi ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Ja, want straks blijft alleen Loeloe nog over, zielig voor haar.. |
1 | 2,94% |
Nee, ik ben zo'n gast die toch wel voor access zorgt ![]() |
7 | 20,59% |
Ik ben een uniek meisje, ik zit er nog op, dus moet blijven!! |
20 | 58,82% |
Stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Geen Super Lid
|
![]()
Mannen:
Youssef FunFair Kampie Phitje Theo tank HugoBoss TheGroovMaster chalyken Tyskie Banaan Jochemmm BWM SpiNe The6thgate MarkNMGN PFP Riddler Stapper RandyJC Stevie Chrizlybeer sk888er inVision bartje518 infamous Instructio4 KoelKast Ivo Plankje Ar-Tuur dext0r BlueWolf Nightwolf BirdOfPrey Dimas Meiden: Sgatje chica meiske Chesta dupke appelshampoo bloempjuh Jamiel Blossom Babysmurfie Karma-Killer bootje nevaeh1987 Bon bruggi xLesjuhx WC-eendje lieve colafles DarkAngel Chickel sweety_pauwtjuhh Wendovic Little Angel AmbyPur Miss_Sweetgirl Fallen_Engeltje monolo Jolie F_asd kreej-z bAnAnAqUeEn Karliene JOY biffyclyro eneri Atjeuh Clauw Femezz ChildOfTheNight Mliekje Elysium Saartje18 psychobunny 0Vera jennifer1203 Raspberry anoesjuh Sedes *edit* FBs vergeten Linnea LoeLoe
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |