|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: ben je teleurgesteld in dit forum door de enquete | |||
jah, best wel tegengeslagen, waar was ie eigenlijk voor nodig? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
bwaah maakt mij niet uit |
13 | 100,00% |
ik denk dat ik meer ga komen nu! |
0 | 0% |
Stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Believe me, I'm just as lost as you says: e waarom ga jij eigenlijk niet mee naar de efteling? Bart Ik was een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk.. Dat gebeurt ons allemaal oeeehh says: ben best trots Bart Ik was een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk.. Dat gebeurt ons allemaal oeeehh says: Omdat ik nie meer op t forum kom Believe me, I'm just as lost as you says: kheb je al gemist Believe me, I'm just as lost as you says: maar kdacht dat dat maar ff was? Believe me, I'm just as lost as you says: je bent nu echt weg weg?! En toen keek ik ff wie er kwamen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |