|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
jocking
|
![]()
...heb jij in je portemonnee zitten?
![]() - zooi kleingeld - plectrum - noorse kroon - 2 vestingbar muntjes - pinpas - studentenkaart - betaalpasje voor op school - biebpas die allang verlopen is - toegangskaartje van de stuntnacht 2001 - kortingskaartjes van de introductie van vorigejaar - bioscoopkaartje van Wild-Wild-West anno 1999 ![]() - zwemkaartje van een vakantie in 1999 - vrijkaartje van comedy night van 2 maanden geleden ennem, in de binnenkant van mijn portemonee (hijs een beetje kappot) zit een Nescafe kartonnetje? ![]() ![]() conclusie: ik moet m'n portemonnee eens opruimen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
euhm... pin pas, pin pas, schoolpas, schoolpas, condoom, bonnetjes, donorpas... etc
![]()
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
-schoolpas
-pinpas -cjp pas -pasfoto's -geld ![]() -bioscoop kaartjes -nog van die penningen voor op de kermis ![]() -edah kaart -bonnetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
*pakt portemonnee*
-OV -Rijbewijs -kaartlees dingetje -artikel over dood van een leerling ergens in nederland -stikker van de b25 van de duke of brabant -condoom -visite kaartje van mijn broer -100 lire -20 euro briefje -5 euro briefje -young persons rail card (korting voor trein reisjes in engeland) -bewijs van inlevering sleutels ex werk -bonnetje -scouting BIK bagde -RIAD 2003 badge -college kaart 2000-2001 -college kaart 2003-2004 -bieb pas -videoland pasje -duik brevet -fitness pasje -2 buskaartjes (1 met korting 1 zonder) -pin pas -kleingeld |
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
strippenkaart, paar muntstukken, pasfotos, verlopen melkweg jaarkaart (F*CK), ns kortingskaart, nog een condoom
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
-Pin pas
-school pas vorig jaar -bioscoop kaartjes AMerican Pie the wedding -bieb pas -six flags toegangspas -six flags kaartje -wat muntgeld -schoolpas dit jaar ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
Ehms..
*identiteitsbewijs *schoolpas *pinpas *lemniscaatpas *cocacolacard (is dat eig nog geldig..(..is van 3 jaar geleden ![]() *cjppas *foto vriendje.. ![]() ![]() *55 euro aan briefjes ![]() *treinkaartje den helder-den bosch (19,60.. ![]() * transactiebonnetje van de treinkaartjesmachineding.. *LOSGELD!
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
euh ik
- universiteits biblitheek pas - Scooterbewijs - verzekerings papieren - college kaart - kopieer kaart voor HBO - OV -20 euro aan papiergeld - 5,40 aan kleingeld |
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
je hoeft niet eens na te denken om het te kunnen weten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
-20 euro briefje
-5 euro briefje -kleingeld -blaadje met daarop de betekenissen van auto's ![]() -pinpas -biebpas -videotheekpas -voetbalclubpas, ben alleen van voetbal af ![]() -schoolpas 2003-2004 -schoolpas 2002-2003 -id kaart -vervalsde id kaart ![]() -dagretour hengelo-enschede 30-6-2003 -2 bioscoopkaartjes My Little Eye van 14-6-2003 -2 treinkaartjes hengelo-utrecht van vorige week -dagretour hengelo-enschede zonder datum, dus nog steeds te gebruiken ![]() -2 bioscoopkaartjes The Italian Job 16-9-2003 -verder nog een paar treinkaartjes -bonnetjes uit de winkel en betaalautomaten en pinautomaten verdikkeme wat een zooitje eigenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() btw, is wel heeeel erg off topic |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
-filters
-bladjes -5 euro -vervallen busypas bankkaart siskaart kaart voor videotheek bankuittreksels pas voorlopig rijbewijs briefje van 50 belgische frank |
![]() |
![]() |
#18 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
- pinpas
- chippas - ID-kaart - geld - bonnetjes van de burger king ![]() - Ah bonuskaart - airmiles pasje - icecard met mn gegevens dat was het wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
-geld
-pinpas -schoolpas van een vriendin -coca-cola card - metrokaartje - paar treinkaartjes - strippenkaart - bioscoopkaartjes - entreekaartje studiebeurs - adressen H&M - zwemkaartje - paracetamol dat was het volgens mij wel |
![]() |
![]() |
#20 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar omdat je er zo op in wilt blijven gaan, moet je dat gewoon doen |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
uhhhm
- blaadjes met allemaal nummers - Bioscoopkaartjes - Schoolpas - Pinpas - Foto's - Abbo - Biebpas van 12 jaar geleden ofzo - Allemaal losse briefjes - Treinkaartjes - entree kaartjes - Strippekaart - Kaartjes van concerten - paar centen ![]() - Edah kaart - een paar pasjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ik heb niet eens een portomonee
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
biljetten met hoogste waarde aan buitenkant enzo.. ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
.
|
![]()
jerry jerry!
![]()
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Me protomonnee is erg netjes
![]() *week-OV *postbank giropas *postbank chippas *HBO schoolpas *2 videotheek-pasjes *sportstudiopas *bibliotheekpas *ziekenfondspasje *HBO kopieerkaart *ponskaartje MST *buskaart *condoom (Ik vergeet ze vaak mee te nemen alsk ze nodig heb. ![]() *Donor codicil!!! !! (altijd meenemen he!) *kleingeld *en natuurlijk een klein, maar mooi fotootje van me girl en /me ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
.
|
![]()
donor ding hoef je niet altijd bij je te hebben geloof ik... staat ook wel geregistreerd bij de ziekenhuizen hoor
![]()
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb toch altijd alleen maar geld bij. Wat heb ik nog meer nodig? Als ik uitga ID. Verder heb ik niets nodig hoor ? Condooms heb ik toch niet nodig ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() zucht.. ![]() Ik had het toch wel een beetje bij het rechte eind, dat alles bij jullie thuis beetje stoffig is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
-geld
-militaire pas -verblijfsvergunning (kben een hollander in belgie dus moet dat) -unive verzekerings pas -foto's -en wat bonnetjes |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Ist nu weer in belgie joh?
![]() btw, hoi ireentje (long time not seen at forum) |
![]() |
![]() |
#33 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Amsterdam Original
|
![]()
lol @ dext0r
![]() - portemeene - bonnetj fame muziek - bon fame 2 - bon fame 3 - artis entree kaartje voor 3 personen - bioscoopkaart american pie 3 (2x) - bioscoopkaart the italian job (2x) - bioscoopkaart matrix reloaded (2x) - bon boudisque - bon boudisque 2 - 10 euro briefje - 10 euro briefje - 5 euro briefje - 2x 2 euro - 1 euro - wat rood geld - pasfoto groep 7 - melkweg jaarkaart(HIJS NOG GELDIG) - mediatheek pas 3de klas - mediatheek pas 4de klas ja ik spaar bonnetjes ![]()
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
*zoekt portemonnee*
- enkeltje boxtel-best van eeuwen trug - oud bios kaartje voor how to lose a guy in 10 days - pasje van 't centrum - cjp pas - bank pas - visitekaartje van mijn zusje ![]() - oude opwaardeerkaart - medische pas - biebpasje - 2 trein kaartjes best-tilburg - het bonnetje van die 2 kaartjes - treinkaartje best-boxtel - bonnetje van dat kaartje - bonnetje van geldautomaat - papiertje met onzin erop geschreven - bonnetje van de k'doos - bonnetje van de action - betaalautomaatbon van dat bonnetje - bonnetje van het kruidvat - kleingeld pff kheb wel veel bonnetjes zeg ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Watch it!
|
![]()
-buskaart
-visitekaartje -papier met mijn abnksaldo -bankpasje -fitnesspasje -schoolpasje -cjp pasje -rocks pasje -geld -nagellijm -muntjes van de DassTov -papiertje -pin bonnetjes -pasfotos ![]()
![]() |
#39 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
- heel veel bonnetjes
- bioscoopstempelkaartje - london-stempelkaart - klant-is-koning-kaart.. nostalgie van de nieuwe weme - Rocks-kaart - Konmar-kaart - Albert Heijn bonuskaart - Bioscoopkaartjes: oa. van American Pie 1, 2 & 3 ![]() - Pinpas - CJP-pas - Identiteitsbewijs - 10 euro - condoom - zakje wiet - coca cola card - pasfoto's - Hongaarse buskaart ![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
* Haalt alles uit dur portomonnee *
- Adres van me Indonesische nichtje ![]() - Bonnetje van de juwelier - Retourtje Enschede - Hengelo - Twee bioscoopkaartjes van Bruce Almighty - Orthodontistkaartje - Identiteitskaart - Postbankbonnetje - Twee CJP pasjes - VIPcard van een schoenenzaak ![]() - Cduitleenpasje - Club Nokia pasje - Coca cola card ( Nie meer geldig ) - Giropasje Geen geld ![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lid
|
![]()
offtopic.. FOEI martijn
![]() ontopic: mijn halve huishouden: -IZZ bewijs van deelneming (jaa een a4 papiertje ![]() -collegekaart -2x bewijs van inschrijving van school -heel pak foto's -papiertje met adres van martijn ![]() -respoc sport lidmaatschapkaart -openingstijden C1000 -ID kaart (zo'n coole nieuwe ![]() -windesheim betaalkaart -coca-cola kaart ![]() -café Roots Shoot your Shot kaart, voor een gratis late night shot ![]() -spaarkaart van stationdingen (kiosk, pain en nog 11 anderen) -biebpasje almelo -biebpasje almelo -content visitekaartje ![]() -zo'n persoonlijk visite kaartje van monique (loeloe) ![]() -pilstrip -pil bijsluiter -horloge gespje (officieel fossil, mocht ik hem ooit nog nodig hebben ![]() nope geen geld ![]() ![]() en mn condooms er onlangs uitgehaald omdat mn portomonnee niet meer dicht kon ![]() ![]() edit: geheime vakjes vergeten ![]() -pinpas -ov -buskaart met korting -treinkaartje zwolle - almelo? weg ![]() Laatst aangepast door AmbyPur : 19 October 2003 om 20:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
jullie hebben zeker niet in jullie bilzak, anders zitten de meeste wel heel hoog
![]() oh kut ik ging huiswerk maken ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lid
|
![]()
dat wil ik zelf niet eens weten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lid
|
![]()
-heleboel treinkaartjes
-heleboel bioscoopkaartjes -melkweg lidmaatschapje -paradiso lidmaatschapje -mn blur kaartje nog van gister ![]() -pinpas -cjp-pas -10 euro -2 plectrums, of is het plectra? ![]() -30 fotootjes ongeveer -kopie van mn paspoort zoiets ![]()
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
- Toegans kaartje JBB 18-10-2003
- Toegans kaartje JBB 02-05-2003 - Toegans kaartje JBB 30-09-2003 - strippekaart ![]() - gekopiereerd verlopen indentiteits bewijs - rammel pas foto's - coca cola card 2001 - pinpas - gemeente pas Valkenburg a/d geul (dak naar binnen mag ![]() - pasje voor met de taxi te gaan voor 0.50 € - school pasje - visite kaartje van me moeder - visite kaartje van me neef - leeg zekje Zwiets - kassa bonnetje blokker (15.07.2002 ![]() - sinasprillen - bank bonnetje 17/10/03 - kruitvat bonnetje17/10/2003 - blokker bonnetje 17/10/2003 - aldi bonnetje 01/10/03 - bonnetje van me kisten - oude bel kaart - briefje van me moeder wat ik moets mee nemen van de winkel - postbank briefje 24/07/2003 - edah briefje 14/08/2003 (goeie herinering aan) - abn ambro bank briejfje 14/08/2003 - briefje van de rabo bank 02/05/2003 ook hele goede herinering aan. - briefje rabo bank 18/07/2003 (staat op geschreven; hoeraa naar tijn ![]() - bristol briefje 17/05/2003 - bruna betaalautomaat 21/08/2003 (goeie herinering) [edit] geen briefjes geld, voor 7.73 12 drankbonnen (nog geldig) 1 drankbon van zaterdag 0.5 munt van sjummert ![]() geloof dak ik ook eens mag gaan opruimen ![]() Laatst aangepast door dupke : 20 October 2003 om 16:18 |
![]() |
![]() |
#47 |
Über Mensch
|
![]()
schoolpasje
OV 2001 OV 2002 OV 2003 15 strippen kkaart met 1 strip over Rijbewijs ANWB pasje Ziekenfonds Bankpasje Airmiles Bobs salloon pasje Video cine pasje Luneburg pasje HHS fitness pasje 7 fiesiete kaartjes ![]() 2 condooms houdbaar tot 2006 expert korings bon briefje van 5 euro briefje van 10 euro en 5 euro 20 kleingeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
*pakt portomonee*
- kaartje met afspraak ortho - pasfoto's - kaartje met inleverdatum biebboeken ![]() - bonnetje van de AH (kan ook wel weg ![]() - briefje met boel gekrabbel - vaste gasten kaart van Pinoccio Restaurants - voordeel kaart Open 32 - voordeel kaartje van de kapper - Icecard - Kortings kaartje van Nijhof Ruiter en Sport Speciaalzaak - Visite kaartje van fam. - Bieb pas - Telefoon kaart - Schoolpasje - Pin pas - paar losse muntjes... dat was t wel zo'n beetje ![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
-3 euro en 2 cent
-pinpas -schoolpas -idpas -AH bonuskaart -muntje pieperfestival (bewaren tot volgend jaar) -biebpas -buskruitpas -pak fotos (*telt* : 36) -icecard -strippenkaart -paar bioskaartje -treinkaartje |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Zooi Plectrums (plectra... what ever)
Donorregister Vriendschaps Kaartje Foto die ik nog moet verbranden Telefoonkaart van 10 GULDEN ![]() AH Bonus Kaart 2 Videotheek Pasjes Pinpas Schoolpas OV 2003 IDkaart Bonnetje van me nieuwe gitaar Bonnetje van zooi plectrums, Snaren en kabels 3 Condooms 2 oude pasfoto's van mezelf Nog een valse OV van 2002 (goed nagemaakt ![]() Wat rood geld zo zo... |
![]() |