Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 October 2003, 11:57   #1
AmbyPur
Lid

Standaard wat zegt je horoscoop?

http://www.hetnet.nl/horoscopen/

en klopt ie?

Citaat:
Mars maakt je impulsief in je handelen en hierdoor zou je in de ochtend wel eens al je kruit kunnen verschieten, zodat je halverwege de dag al te moe bent om iets anders te gaan doen. Je zult dus of je aandacht beter moeten verdelen vandaag of intens genieten in de ochtend en de rest van de dag voor pampus liggen.
ik ben al vanaf half 10 met school bezig, moet vanmiddag nog werken....

edit: ik ben tweelingen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 11:59   #2
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten.
whaha zullen we ruilen?
Oud 26 October 2003, 12:08   #3
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten.

klopt niet echt
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 12:12   #4
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Je blijft vandaag het liefste thuis. De Maan spoort je hiertoe aan. Door haar zoek je de veiligheid en geborgenheid van vertrouwde mensen en een vertrouwde omgeving. In contact met anderen kun je niet helemaal jezelf zijn en dat stoort je. Dat zou ook een reden kunnen zijn om lekker veilig thuis te blijven.

hm dus ik wil niet weg en ik voel me onveilig als ik weg ben
nah net met vriendin geweest en vanmiddag pannenkoeken eten met de hele familie klopt nie ;P
Oud 26 October 2003, 12:15   #5
JOY
Guest

Standaard

Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten

Klopt echt niks van.
Ik ben hier degene die geen ruk uitvoerd en iedereen ergert zich aan mij
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 12:24   #6
Stapper
Guest

Standaard

Citaat:

Probeer vandaag niet al te ongeduldig te zijn; een Mars-Neptunus aspect kan je enigszins prikkelbaar maken. Sommige dingen laten zich nu eenmaal niet opjagen en nu Neptunus je tegenwerkt al helemaal niet. Probeer te ontspannen als de zaken niet lopen zoals jij het voor ogen hebt, maar geniet van de rust die er vast voor in de plaats zal komen.
genieten van de rust, dat zal wel lukken, maar ik vind dit soort dingen dom, ze kloppen altijd wel een beetje
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 12:31   #7
Denden 100 piek
Guest

Standaard

Je bent vandaag extra gevoelig voor de stemming van anderen, door Neptunus. Je kunt hierdoor helemaal opgaan in andermans leed. Om uiteindelijk daarna net zo diep in de put te zitten als die persoon. Je helpt die ander daar niet mee en je zelf al helemáál niet. Beter kun je mensen op zoeken die één en al vrolijkheid uitstralen. Dat is vandaag beter voor je.

Heu...nee ik hoop dat ie niet klopt.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 12:34   #8
Judith
Guest

Standaard

Met hele ingewikkelde theorieën en methoden kom je vandaag niet ver. Mercurius is nu wat praktischer ingesteld. Je kunt beter met beide benen op de grond blijven. Gebruik je gezonde boerenverstand om een probleem te benaderen vandaag en je zult een verrassende oplossing vinden. Zeker wanneer het gaat om relaties.

uhm klopt niet echt..geloof ik
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 12:38   #9
Raspberry
Ja?

Raspberry's Avatar

Standaard

Citaat:
Je draagt iedereen vandaag een warm hart toe met Venus en Maan in jouw horoscoop. En je bent je ook bewust van het leed op de wereld. Je zou iedereen graag willen helpen; alleen niet vandaag. Want vandaag ben je ook heel erg lui, dankzij diezelfde Maan en Venus. Je bent lief en loom en men moet je maar nemen zoals je bent, vind jij!

ik ben lui vandaag jah
klopt
Oud 26 October 2003, 12:41   #10
Eelcotje
Guest

Standaard

Citaat:

Je draagt iedereen vandaag een warm hart toe met Venus en Maan in jouw horoscoop. En je bent je ook bewust van het leed op de wereld. Je zou iedereen graag willen helpen; alleen niet vandaag. Want vandaag ben je ook heel erg lui, dankzij diezelfde Maan en Venus. Je bent lief en loom en men moet je maar nemen zoals je bent, vind jij!

.., lol tja lui bennik vandaag zeker , bedoel.. ik zit nu nog steeds alleen in een boxer
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 12:41   #11
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Mars maakt je impulsief in je handelen en hierdoor zou je in de ochtend wel eens al je kruit kunnen verschieten, zodat je halverwege de dag al te moe bent om iets anders te gaan doen. Je zult dus of je aandacht beter moeten verdelen vandaag of intens genieten in de ochtend en de rest van de dag voor pampus liggen.
euh ok
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 18:14   #12
Kamui
Guest

Standaard

Neptunus in je horoscoop wil graag luieren, niets doen, op de bank hangen en wegdromen. De greep van Neptunus is sterk, maar alleen wanneer je thuis blijft. Wanneer je er op uit trekt en anderen ontmoet, dan zul je weer energie krijgen. Dan ben je tot alles in staat dankzij Mars en Zon die samen veel energie kunnen afgeven.

gvd hij heeft nog gelijk ook
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 18:17   #13
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

neu, klopt niet
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 18:23   #14
DarkAngel
Looking at you

DarkAngel's Avatar

Standaard

Heres a horoscope for everyone:
Aquarius-You're Gonna Die!
Capricorn-You're Gonna Die!
Gemini-You're Gonna Die TWICE!
Leo-You're Gonna Die!
Scorpio-You're Gonna Die fuckin!

Oud 26 October 2003, 18:24   #15
WhizzCat
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel
Heres a horoscope for everyone:
Aquarius-You're Gonna Die!
Capricorn-You're Gonna Die!
Gemini-You're Gonna Die TWICE!
Leo-You're Gonna Die!
Scorpio-You're Gonna Die fuckin!

Maar goed dat ik Schorpioen ben
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 18:27   #16
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Onbewuste of verborgen aspecten van jezelf kunnen vandaag zichtbaar worden. Een aantal planeten in je twaalfde huis zullen je confronteren met gevoelens die je niet van jezelf kent. Ook kan een geheim besproken worden of dreigt er iets openbaar te worden gemaakt. Om die reden ben je misschien liever alleen thuis of verkeer je graag bij mensen die je volledig vertrouwt.
gaat nergens over?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 18:52   #17
Babysmurfie
Guest

Standaard

Ben ook tweelingen.
Bovendien pas om 12 uur opgestaan dus klopt niet echt nee, ik voel me nog niet moe
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2003, 07:16   #18
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Je kunt vandaag iemand ontmoeten die je hart steelt. Niet zo zeer in de vorm van een nieuwe liefde. Het zal eerder iemand zijn die aangenaam gezelschap lijkt voor een vriendschap. De aantrekkingskracht is er van beide kanten. Waarschijnlijk kunnen jullie vandaag de hele dag volkletsen over van alles en nog wat. Je bent perplex over de overeenkomsten tussen jullie.
cool
Oud 27 October 2003, 08:34   #19
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Venus wil alles mooi zien en dat wil jij ook in deze periode. Je baalt er van als er ruzie of irritatie is. Je bent zelfs bereid om op je tenen te lopen om de sfeer goed te houden. Je kunt makkelijk aan jezelf voorbij gaan. Je durft niet te weigeren en zegt iets te makkelijk ja als je eigenlijk nee bedoelt.

Hé, ik ken wel het verschil tussen ja en nee hoor
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2003, 10:22   #20
WhizzCat
Guest

Standaard

Nu Jupiter je een boel duidelijk maakt omtrent je idealen vandaag, zou jij jouw visie wel van de daken willen schreeuwen. Je verkeert in de oprechte veronderstelling dat iedereen daarbij gebaat is. Zeker kunnen mensen wat van jou leren op dit moment. Je hebt een heldere kijk op zaken die een politiek karakter dragen.

kortom, ik ben gewoon choei
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2003, 10:23   #21
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Steenbok:

Je kunt vandaag iemand ontmoeten die je hart steelt. Niet zo zeer in de vorm van een nieuwe liefde. Het zal eerder iemand zijn die aangenaam gezelschap lijkt voor een vriendschap. De aantrekkingskracht is er van beide kanten. Waarschijnlijk kunnen jullie vandaag de hele dag volkletsen over van alles en nog wat. Je bent perplex over de overeenkomsten tussen jullie.

Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels