|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat lief dat je me helemaal achtervolgd hebt! doe ik er goed aan om hier uit op te maken dat mijn afwezigheid op scholieren je raakt? ![]() ik had je nog een aantal pb's gestuurd op scholieren - onder andere namen welliswaar - ik hoop dat je ze ontvangen hebt. mijn ban op scholieren is er een met ernst; ze hebben mn ip# geblokkeerd, ik kan niet eens meelezen! mijn eerste levensbehoefte is me dus keihard ontnomen. ![]() overigens heb ik geen idee hoe lang mn ban duurt, maar je mag er van uitgaan dat, zodra deze verlopen is, ik weer met veel bombarie mijn frustraties zal uiten op scholieren en, nog veel belangrijker, wij ons rollenspel weer voort zullen zetten. hoe kom je er in gottesnaam bij dat ik je bedonderd heb?! je weet toch hoe hoog ik je acht? Dikke knufkus, Aaaaaart../thuisjongen/wonder/hetismij/edelweiss/naamloos1/w00t/enweetikhetallemaal... ![]() |
|
![]() |