Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 October 2003, 11:49   #1
Michell€
Guest

Standaard Werkstuk

Ik moet een werkstuk maken waarin ik een enquête via internet ga houden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De vraag van mijn enquête is: 'Hoe denken jullie erover dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' (vermeld je leeftijd A.U.B).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 20:35   #2
AmbyPur
Lid

Standaard Re: Werkstuk

Citaat:
Originally posted by Michell€
Ik moet een werkstuk maken waarin ik een enquête via internet ga houden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De vraag van mijn enquête is: 'Hoe denken jullie erover dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' (vermeld je leeftijd A.U.B).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
beetje meer toelichting zou handig zijn... en bij een enquete denk ik eerder aan een lijste met vragen met MC antwoorden :/
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 21:19   #3
Judith
Guest

Standaard Re: Re: Werkstuk

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
beetje meer toelichting zou handig zijn... en bij een enquete denk ik eerder aan een lijste met vragen met MC antwoorden :/
Ik hoef dat nog niet te maken, maar mij lijkt het dat je haar vraag moet beantwoorden, en jou mening vergelijkt ze dan met je leeftijd....Weet niet of je hetzelfde bedoeld, zou best niet of wel kunnen...zie wel..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 21:51   #4
AmbyPur
Lid

Standaard Re: Re: Re: Werkstuk

Citaat:
Originally posted by Judith14
Ik hoef dat nog niet te maken, maar mij lijkt het dat je haar vraag moet beantwoorden, en jou mening vergelijkt ze dan met je leeftijd....Weet niet of je hetzelfde bedoeld, zou best niet of wel kunnen...zie wel..
ja ik snap wel wat ze bedoelt, maar de vraag is sowieso alles behalve concreet..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 16:25   #5
Michell€
Guest

Standaard Re: Re: Werkstuk

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Laat het woord 'enquête' maar zitten. Ik wil gewoon jullie mening weten.
'Wat vinden jullie ervan dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' Goed / Niet Goed + een argument.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 19:58   #6
jarno109
Guest

Standaard

de regering gaat fors vezuinigen op de ziektekosten, want nederland is er op dit moment gewoon slecht aan toe, overal moet bezuinigd worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 20:38   #7
WhizzCat
Guest

Standaard Re: Re: Re: Werkstuk

Citaat:
Originally posted by Michell€
Laat het woord 'enquête' maar zitten. Ik wil gewoon jullie mening weten.
'Wat vinden jullie ervan dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' Goed / Niet Goed + een argument.
Ik vind op de eerste plaats dat jij slecht Nederlands schrijft

Ten tweede vind ik ziekekosten dikke onzin. Het zijn kosten immers? Dus die moeten afgeschaft worden.

Voilá
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 20:41   #8
electricity
Guest

Standaard

Ja slecht natuurlijk

kreeg vandaag een brief thuis. mag ik lekker 58 euro per maand gaan betalen (ipv 46) EN gaat de IB-groep (van mn studiefinanciering) ook nog eens minder vergoeden op mijn particuliere ziektenkostenverzekering. (wat ik gelezen heb dan)

en ik vind het zoiezo een stom idee. je gezondheid is toch het belangrijkste wat er is? byebye verzorgingsstaat.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels