|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik moet een werkstuk maken waarin ik een enquête via internet ga houden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De vraag van mijn enquête is: 'Hoe denken jullie erover dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' (vermeld je leeftijd A.U.B). Alvast bedankt voor jullie hulp. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
'Wat vinden jullie ervan dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' Goed / Niet Goed + een argument. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
de regering gaat fors vezuinigen op de ziektekosten, want nederland is er op dit moment gewoon slecht aan toe, overal moet bezuinigd worden.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ten tweede vind ik ziekekosten dikke onzin. Het zijn kosten immers? Dus die moeten afgeschaft worden. Voilá ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ja slecht natuurlijk
kreeg vandaag een brief thuis. mag ik lekker 58 euro per maand gaan betalen (ipv 46) EN gaat de IB-groep (van mn studiefinanciering) ook nog eens minder vergoeden op mijn particuliere ziektenkostenverzekering. (wat ik gelezen heb dan) en ik vind het zoiezo een stom idee. je gezondheid is toch het belangrijkste wat er is? byebye verzorgingsstaat. ![]() |
![]() |