|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nog maar een kleine 22 uur en dan is het weer 2004.
gooi hier alles eruit wat je nog kwijtwil in het oude jaar. kunnen leuke herinneringen zijn, maar ook frustraties of goede voornemensofzow. dit jaar is voor mij een divers jaar geweest, heel erg gelukkig geweest maar ook intens verdrietig. maar daar leer je ook van. ik ben zelfstandiger geworden en kan mezelf nu ook vermaken zonder daar anderen voor nodig te hebben, zonder dat ik op anderen moet leunen om mezelf hoog te houden en gelukkig te zijn. in 2004 hoop ik mezelf nog meer te ontwikkelen en mezelf te ontplooien en misschien volwassen te worden. In ieder geval wil ik uit het leven halen wat erin zit, en uitdagingen opzoeken. ik ben blij dat ik dit forum ben tegengekomen, heeft me geholpen om ook weer beteje blij te worden. na een verhuizing en dus helemaal geen vriendjes in de buurt heb ik toch wat rust en veel plezier in jullie kunnen vinden. -xxxx- |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
K vond het een kutjaar. Zoveel positieve dingen, en die paar negatieve dingen verneuken alles. Kan geen geluk meer vinden en dat zal van de ene op de andere dag (1 januarie nieuwjaar blaat) niet veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ja?
|
![]()
2003 was best wel klote.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
et was vanalles wat. begin suckte, midden pwnde en einde suckt weer, maar in mindere mate.
verder euh... ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
twas een kut jaar voor al aant jaar, vooral op school, maa rook thuis
![]() hoop dat het wat verandert maar helemaal...daar ga ik neit vanuit iniedergeval en wil nog ff kwijt dat ik jullie lief vind ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
jocking
|
![]()
mwah, zo slecht was het jaar nou ook weer niet... Eerst 5 maanden was gewoon bla, beetje heel er routine enzo
![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
...
|
![]()
Ben eidenlijk op een beste school gekomen,
Met niet van die kinderachtige kutkindjes die alleen maar pesten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
2003 was eigenlijk een jaar van niks
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Über Mensch
|
![]()
klaar met me ene school begonnen met me nieuwe en weet nog steeds niet of ik door wil gaan zeg maar met deze opleiding
![]() was een leuk jaartje |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik vond het een kut jaar, alleen tot juni was het leuk en voor de rest niet veel aan en was het bier met kloten
|
![]() |
![]() |
#12 |
-
|
![]()
Ik vind van mezelf dat ik me schoolwerk in 2003 perfect tot een goed einde gebracht heb, en dat ik het niet beter zou gekunt hebben. Ik hoop dat 2004 even goed afloopt voor mij op dat gebied.
Verder waren de eerste maanden gewoon rot... Januari-februari-maart-april. Ik heb mezelf nog nooit zo rot gevoeld als toen. Ben blij dat ik op één of andere manier toch van die twijfels vanaf ben, en dat ik de knoop goed doorgehakt heb. Ik heb hier geen spijt van. Ik heb ook de meest stomme 18de verjaardag gehad. Ik had hem me helemaal anders ingebeeld. Mei viel goed mee... Juni was super... Juli was fantastisch en Augustus viel ook nog wel mee... September-oktober-november-december gingen er ook nog wel door. Ik had me persoonlijk een heel ander jaar voorgesteld. Klein beetje teleurgesteld dus... Mja, je kan niet alles in je leven hebben ofzo. Ik hoop stiekem wel dat 2004 beter word, want op één of andere manier vind ik ook niet dat ik alles in 2003 verdiend heb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
de zomer van 2004 wordt in ieder geval weer een ouderwetse voetbalzomer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
De eerste maanden waren leuk... januari, februari, maart, april... allemaal leuk en goed. ook mei ging nog. Ik vond juni en juli bijzonder saai en niet leuk, maar in augustus ging in naar indonesie, dat was geweldig. Daarna ging het vanaf september bergafwaarts. Oktober was nog te doen, maar November was een ramp, net als het begin van december. School gaat steeds slechter, en mijn rapport was een deceptie. Eind van deze maand was wel leuk.
Ik hoop dat 2004 leuk word. Het zal wel moeilijk worden, vooral op school. Maar ik wil er het beste van maken.
![]() |
#15 |
Amsterdam Original
|
![]()
Kutjaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
the bearded lady
|
![]()
Het kan ook bij mij gezien 2003 ook eigenlijk zo goed als alleen maar beter worden in 2004.
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
leuk jaar
![]() super vakantie gehad studie afgemaakt leuk werk gehad leuke vriendinnen gehad leuke mensen ontmoet nieuwe opleiding begonnen eigenlijk weinig dingen mee gemaakt die niet leuk waren |
![]() |
![]() |
#19 |
Whooohooo
|
![]()
2003 was eigenlijk best wel heel leuk!In Juni kreeg ik met mijn lief, heb er een nieuwe band bijgekregen, beste vriendin leren kennen,etc. Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n succes wordt!
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
veel nare dingen, maar ook wel wat fijne
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
martijn
![]() leuke opleiding ![]() nja wel leuk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
bla...
dat wilde ik ff kwijt.. ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
.
|
![]()
H O E R R R R R R R r r r r r . . . .
dusszzz ![]()
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
uhm......
ik wilde ook nog wat kwijt..... *gooit nuc op witte huis...* zo dat ding had ik nu al een tijdje liggen, en nu is het wel een mooi moment om dat ff kwijt te raken... met recht VUURWERK! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
veteraan
|
![]()
AMBER
![]()
![]() |
#26 |
Lid
|
![]()
2003 is het jaar dat ik de leukste persoon tot nu toe in mn leven ben tegen gekomen en hopelijk blijft dat ook nog wel een aantal jaartjes zo
![]() ![]()
![]() |
#27 |
Looking at you
|
![]()
mijn jaar werd pas leuk vanaf mei
![]() ![]()
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
ik wil weer... ff wat kwijt...
bij deze blijf ik een constante plaag zijn voor LL, het hele jaar door, met uitzonderingen van de vakanties en dergelijke. dus waar het op neer komt: jullie zijn nog lang niet van mij af ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Aachen TSV
|
![]()
Roerig jaar, veel hoogte en dieptepunten, allerlei belevenissen, met alsnog een happy end, das het een beetje in een paar woorden
![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
2003 IS EEN KUTJAAR GEWEEST
dat moest ik even kwijt, dank u |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
LEKKER WIJF !!!!!!!!
kut ze was lekker |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Ben blij als dit jaar voorbij is
![]() Heb voornamelijk alleen maar klotedingen meegemaakt... De meeste vrienden gingen van school af, zat in een kloteklas, haalde slechte cijfers, het gaat uit met m'n vriend, heb daarna iets heel stoms begaan waardoor ik de ziekte van pfeiffer kreeg, nou jah Idolsavontuurtje voorbij door die ziekte blablabla |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
2003 was een fucked up jaar...vreselijk
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest