|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vandaag mn rijbewijs opgehaald, mocht ik naar huis rijden
bij IEDER stoplicht sloeg die kut auto wel 4x af, en als ik optrok, ging t met schokken ![]() ik wil gewoon lekker de koppeling oplaten komen, en zogauw ik die voel, mn gas intrappen. maar dan slaat ie af. die koppeling VOEL je gewoon nie, en het gas moetje erest al 2 cm intrappen wil er ook maar iets gebeuren. en dan spurt ie al vooruit. en de rem moet je HELEMAAL intrappen wil ie vaart verminderen is een stomme auto, ben een nieuwe diesel gewend, en dit is een ouwe benzine ![]() heeft er iemand tips ofzo |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
daar had ik ook weleens last van, gewoon ene beetje meer toeren maken, dan rijd ie wel, dat komt vanzelf wel, tis gewoon ff wennen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Een waterstofauto aanschaffen?
![]()
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
hehe dat had ik ook. je moet meer gas geven iig. en de koppeling en het gas tegelijkertijd gebruiken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() dat mis ik wel bij deze auto |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ennou mag ik nie de snelweg op van smam
![]() alles gingg ewoon goed, behalve optrekken en smam heeft liever niet dat ik ga rijden met die wagen (oke tis haar wagen, maar ze gebruikt m echt bijna nooit) en ik heb mn rijbewijs toch? dat zullen ze me nooit gegegven hebben als ze niet gedacht hadden dat ik veilig kan rijden.. maar ik kidnap morgen smam dr auto en dan ga ik in 30 km zones en woonerven rijden en het optrekken oefenen ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nerd
|
![]()
lol, dat had ik met de auto van m'n ma ook maar je moet t geleidelijk doen. overigens is dat geen dieselauto maar moet je er euro ongelood in doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Ach.. binnen een week heb je er geen last meer van..
en in auto's zit nauwelijks verschil qua optrekken.. alleen oude diesels willen nog wel eens moeilijk doen..
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
whaha..
das het nadeel van lessen in een diesel.. ![]() benzine reageert sneller.... ben benieuwd hoe ik het ervanafbreng als ik'm heb en ik rij voor het eerst in benzine ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Sorry, maar je lijkt mij een gevaar op de weg
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
Als je nog niet snel genoeg kan optrekken moet je niet op de autostrate komen ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
die lesauto's van tegenwoordig zijn bijna allemaal tdi's en die zijn minstens zo snel in het optrekken als een gewone bezine.. dus maakt het geen kont uit..
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
haal de nieuwe Ferarri... die loopt vast als een trein
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Heeft iedereen de eerste keer geloof ik als tie in een diesel heb gelest.
Gewoon gaspendaal vet intrappen en dan die koppeling op laten komen. Alleen gaan je banden dan soms wel piepen bij het wegrijden... |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mar nu heb ik dus die mazda uit 1996 ofzo.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
ubergruber
|
![]()
he he het is een bekend probleem het is zeker even wennen. Ook krijg je straks nog last met achteruit inparkeren. met de les auto doe je dat lekker alleen op de koppeling.
Doe je dat met een benzine auto slaat ie dus af, of je ruikt verbrande koppelings platen of je moet gewoon zoals het hoort gas bij geven maar dat ben je dan weer niet gewent. ach het hangt ook af wat voor auto het is. ik weet nog wel dat ik met die alfa grote moeite hield. ding wilde maar springen en weg scheuren hoe rustig aan je ook deed. wat file rijden een hell maakte. Ook rijden oude auto's over het algemeen wat gaarder met betrekking tot koppeling en diepte van intrappen rem. denk ook dat je les auto modern is en tracks controll en ABS heeft. en dan stap je opeens in een oude bak die dat allemaal niet heeft en misschien niet eens stuur bekrachtiging. Met je rijbewijs heb je je basis nu kun je echt leren rijden door de ervaring op te doen maar die doe je alleen op door te rijden. Mijn tip is dat je een beetje helling proef gaat doen met die auto. want dat kan je wel in problemen brengen in het echte verkeer als je niet uitkijkt.
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
*upt*
heb vanochtend mijn zusje weggebracht naar t station, en t ging al veel beter, nu maar 2 keer op de hele rit afgeslagen ![]() (ik had er gewoon serieus over na liggen denken in bed over hoe ik t het beste kon doen) en dus ook weg terug gereden ons mam, toen ik 103 reed "niet harder dan 100 he* ![]() en zij doet echt gewoon alles anders: bij het afsluiten van de auto *motor uit, versnelling in zn 2, lampen uit, ruitewissers uit* ik wilde t gewoon goed doen (dus lampen uit, ruitewissers uit, vrij, handrem) maar da was nie goed en dan zegt ze nog * je moet de koppeling inhouden tot de motor uitstaat* uuuuh hallo? heb nmet mn rijbewijs gehaald, en als je dat dan nog nit weet en ze voelde zich op zich wel veilig bij mij, alleen was ze wel bang dat ik ongelukken zou maken. (en ik heb wel meer lef met rijden dan zij, zij durft amper in te halen) maar morgen dus ALLEEN met de auto weg ![]() alleen ze wil wel dat de auto iedere avond thuis staat ![]() (ja of ik moet dan heel laat nog terugrijden naar huis) |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
ga asjeblieft nog ff oefenen op rustige plaatsen ipv andere mensen (terecht
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest