|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
| Bekijk resultaten enquête: Heb je al eens zelfverminking gedaan | |||
| Ja en doe het nog altijd |
|
16 | 29,09% |
| heb het ooit gedaan, dat is dan ook weer achter de rug |
|
13 | 23,64% |
| wow, dat zou ik nooit doen |
|
26 | 47,27% |
| Stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | ||
|
Guest
|
Citaat:
en de pol is idd een onbetrouwbaar gegeven maar je moet wel toegeven dat meeste mensen zelfs niet weten dat het bestaat en er niet op reageren? je kan je mening er over vormen al is dat spijtig genoeg bij de meeste onbegrip en dat is juist wat ik wil voorkomen met dit soort topics Citaat:
maar ik weet van mezelf (beetje zelfkennis en wat psychologische boekjes en stuff) dat ik het ook weer niet ben er zullen wel mensen zijn zoals mij maar worden al snel als 'ziek' bestempeld ik ben niet jaloers op anderen, zeker niet ik bezie het meer als een deel van mijn karakter, ik kan er mee leven dat ik geen hulp wou was omdat ik niet inzag waarom ik zou geholpen worden ik wou met rust gelaten worden en het is gewoon omdat sommige mensen toen de littekens hebben gezien dat ze zich er mee beginnen bemoeien dat is hun recht, maar ik heb met hen gepraat, dat er niets mis was, dat ze me gewoon moesten laten (wel iets gedetaileerder uitgelecht natuurlijk) want als ze stappen zetten verergerde het alleen maar school ging bv altijd eerst naar de ouders wat al helemaal geen goeie stap was en het juist verergerde maar ik probeerde er ook geen aandacht met te trekken al wat ik deed was het neerschrijven en tjah, laten lezen, maar aandacht of bewondering vraag ik er niet door ![]() een deel van de mensen die het doet zal zich aangesproken voelen tot jouw redenatie dat zeker maar niet iedereen is zo, het is het beeld wat men ervan krijgt voor de rest wil ik wel zeggen automutulatie heeft me in al die jaren niet geholpen het deed de rust vlak erna terugkeren maar derna was het er gewoon weer en het kan idd een verslaving worden het kan erge gestalten aannemen en zeker problematisch worden sorry voor dit lang verhaal, maar vond dat je goed je standpunten verdedigde enzo teminste eerst nagedacht voor te oordelen? |
||
|