Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 May 2004, 14:42   #12
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Aaah kom op.. Een terechte rode kaart? Hij raakt die tegenstander niet eens! Ik vind het vervelender wat die Utrechter doet dan wat Heubach doet. Het zou dan een "optelsom" geweest zijn, maar dat slaat ook nergens op. Gewoon een te makkelijk getrokken rode kaart. Ik vond dat Luinge er wel vaker (in het nadeel van Twente) naast zat. Wat Theo zegt is trouwens wel volledig waar, ze hadden op het moment dat hij schoot al lang in de gaten dat ze de bal niet terug zouden krijgen. Ik vind trouwens dat je aan de beelden helemaal niet kan zien of Heubach de intentie had om de bal over de zijlijn te spelen. Hij kan ofwel de bal hebben willen aannemen om het spel gewoon te vervolgen of de bal willen aannemen om hem vervolgens alsnog over de zijlijn te tikken òf dit was een bewuste actie en hij wilde de bal dus over de zijlijn tikken. Gewoon een ongelukkige actie waardoor er een dubieuze situatie onstaat, maar om nou te zeggen dat Twente het daarmee weggegeven heeft? Je kan beter zeggen dat een zondagsschot de wedstrijd gewonnen heeft..
Of hij hem niet helemaal, licht of half raakt, feit is dat het een doldrieste actie uit frustratie is die nergens op slaat. Kansloze lompheid zonder doel mag in mijn ogen bestraft worden. Feit is ook dat de bal niet echt duidelijk buiten werd geschoten, als dat wel het geval zou zijn, had Utrecht waarschijnlijk anders gehandeld. Twente heeft het inderdaad niet daarmee weg gegeven en daarom ben ik het met Theo eens als hij zegt dat het gezeur wat zielig en ongebegrijpelijk is. Een zondagsschot, inderdaad , en Utrecht was niet sterker of heeft niet echt verdiend gewonnen, maar Twente maakte geen moment aanspraak op de winst. Kufo was onherkenbaar matig, Ramzi en Gakhokidze heb ik niet gezien, ballen kwamen niet aan, etc. Daarmee geef je een wedstrijd weg.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels