Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 August 2004, 01:15   #22
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dan zou ik graag eens van jou weten waarom je twijfelt aan de kwaliteiten van thijs en mijzelve
Gewoon uit nieuwsgierigheid zodat we aan ons gebreken kunnen sleutelen

@ Bartje: ik verwachtte geen topic met complimenten maar vond het raar, want normaal na een aanstelling was er wel altijd een kleine soap betreffende de leden wat ze van de nieuwe fb's vonden.
Dit miste ik nu, dus ik hoopte met mijn reactie toch nog een zonderling tot het geven interessante commentaar te kunnen verleiden
Dat was omdat er voortdurend mensen aangesteld werden die werkelijk niets vernieuwends toevoegen, en mijns inziens totaal incapabel waren voor een job als FB.

Bootje daarentegen laat zich de laatste maanden voortdurend betrappen op louter zinvolle en goede reacties. Ze hoort in feite bij niemand en mijns inziens tracht zij continue objectief te oordelen. Of het nu in de praktijk net zo blijkt te zijn is afwachten; maar ik heb er alle vertrouwen in.

Tyskie heeft zich reeds bewezen. De reden dat hij opstapte destijds was een infantiele beheerder met wie niet veel samen te werken. Die is nu afgedropen en dus is de weg weer vrij voor Tyskie. BW had er destijds geen zin meer in, maar nu is er een frissere nieuwere staff, en het zal moeten blijken hoe het nu met zijn motivatie zit.

Die ´soap´ kwam dus doordat er destijds louter vriendjes of meningloze mensen werden genomen. Ik noem een 2-D, ik noem een linnea, een oVera, een Dimas. Leuke mensen hoor, maar daar kom je niet verder mee. Eindelijk kan ik nu eens concluderen dat er niets op aan te merken valt. Sorry?!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels