|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
op school voeren we onder nederlands en maatschappijleer wel eens discussies , een paar mensen in de klas vinden dat discussie voeren geen zin heeft , die blijvenm tijdens zo'n discussie ook de hele tijd herhalen wat ze al een paar keer hebben gezegd ( zeer irritant ) en ze luisteren niet naar de mening van anderen , want volgens hun is hun mening de enige die telt.
ik voer dus discussies om een anders mening te horen , en vooral de standpunten van een mening. als een discussievoerende gewoon erge goede standpunten heeft over iets waar ik eerst tegen was , dan wil ik mezelf nog wel eens bedenken over dat standpunt , en krijg ik soms zelfs een andere mening daarover , de mensne in de klas vinden me dan een meeloper omdat ik ineens van mening verander. dus mijn vraag aan jullie luidt : vinden jullie discussie voeren zinvol of niet...