Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 June 2003, 15:28   #1
DarkAngel
Looking at you

DarkAngel's Avatar

Standaard Probleem

Ik heb een probleem. Niemand weet er vanaf, dat het op dit moment speelt, en ik wil dat graag ook zo houden , maar moet het toch kwijt
16 jaar lang heb ik erge problemen gehad met mijn vader. Op mijn 16de is het gestopt vanwege een voorval.
Mijn vader is alcoholist, nu is hij 2 jaar geleden sterk geminderd, omdat hij was geschrokken van mij. Nu begint hij weer meer te drinken en merk ik dat het weer net zo wordt als vroeger. Nu heb ik mezelf 2 jaar geleden 2 dingen beloofd
1. Het er nooit meer over hebben (wat al verbroken is omdat we van het weekend op vakantie het erover hadden toen mijn vader even weg was)
2. Dat mocht het nog één keer gebeuren ik weg ben.
Nu wil ik helemaal niet dat het zover komt dat ik weg ga maar wil het gewoon niet nog een keer meemaken. En als ik begin over zijn drankgebruik dan wordt hij al boos en ik weet niet hoe ik het aan moet pakken

Nu gaat het ook al niet zo lekker met mijn moeder, omdat mijn opa weer contact heeft opgenomen. Ze heeft 40 jaar lang problemen met haar ouders gehad en is 13 jaar geleden verstoten door haar ouders. Anderhalf jaar na de dood van mijn oma zocht mijn opa weer contact. Wij stonden het toe, omdat mijn opa altijd achter mijn oma ging staan en wij dachten dat het misschien over zou zijn nadat mijn oma was overleden, er was alleen niets veranderd. Nou weten wij thuis niet, ik al helemaal niet, hoe we er mee om moeten gaan allemaal. Ik heb ooit echt van mijn opa gehouden maar alleen als mijn oma niet in de buurt was

Er zijn zoveel dingen die thuis afspelen en ondertussen reageert iedereen het op mij af Ik word er echt helemaal gek van En als mijn vader weer net zoveel gaat zuipen als vroeger elke avond sta ik niet voor mezelf in

Berichting Regels