|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
Sjees, wat gebeurt er nu toch met nederland!! ik vind het echt nix wat dit kabinet nu allemaal flikt. Veel teveel bezuinigen, dat kan noooit goed gaan gewoon!!!
Ow en wat hoorde ik, ze willen studie financiering ook gaan afschaffen!! wat een homo's hoe moet ik dan me boeken ed gaan betalen!?!? :kwaaist: als ik er wat aan zou kunnen doen zou ik een nieuwe kabinet verlangen of referenda houden want dit is echt nix.. sorry als ik te weinig argumenten heb maar ik vind dit niet door de beugel kunnen, we beginnen straks nog op een 3e wereld land te lijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
nondeju, gaat dat werkelijk door? wat een leijers zeg
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ga mee protesteren zaterdag
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik vind het zo doordacht gedaan allemaal alles is zo afgesproken daar in het kabinet dat alles wat er veranderd voor hun nix minder word. hun moeten namelijk nog wel in die dure bmw's kunne rijden
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
mycodenameis:edman
|
![]() Citaat:
en als je goed gaat willen ze het gaan verhogen. want veel mensjes die studiefinanciering krijgen en hun studie verneuken is t zonde van de financiering. en met die verhoging krijg je meer motivatie. dit was het plan in ieder geval, ik weet niet of dit in dat leuke verhaaltje 'van beatrix onze koningin' stond, want daar heb k niet naar geluisterd. maar fuck die bezuinigingen.
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
in de krant vanochtend stond dat er maatregelen worden genomen tegen mensen die stoppen met de opleiding.
nu kun je na het eerste jaar nog stoppen zonder dat je je studiefinanciering hoeft terug te betalen, maar na 2004 moet je het gewoon terug betalen ![]() lekker dan, ik wou misschien eind dit schooljaar stoppen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
mycodenameis:edman
|
![]()
tering waar gaat het heen met dit kutland
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
er zou toch een prestatiebeurs komen ofzo? als je niet goed presteert op school moet je je alles terugbetalen..
maar het Centraal Plan Bureau stelde voor aan het kabinet dat studiefinanciering helemaal weggaat en een lening wordt.. en dat de OV ook weggaat. Verder ben ik het ook niet eens met wat het kabinet allemaal van plan is.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
als stufi weg gaat en ov ook kan vrijwel iedereen wel kappen met studeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Kom gewoon allemaal in België wonen!
![]() :respect: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Bezuinigen, bezuinigen. Ik vind al die regelingen tien keer bullshit. Ik las bijvoorbeeld over IVF dat de eerste tien behandelingen eerst gratis waren en ze dat nu teruggedraaid was naar de eerste behandeling voor eigen rekening en de tweede en derde vergoed in het ziekenfonds. Ik vind het eerlijk gezegd uberhaupt onzin dat dit erin zat. et is persoonlijk, weet ik, maar dit vind ik meer een bewuste keuze voor ongewild kinderlozen, en geen noodzaak die in het ziekenfonds thuishoort...
Maar dat over stufi en ov vind ik echt heel erg ![]() een prestatiebeurs vind ik op zich wel fair, als je de stufi echt voor je studie gebruikt is dat prima, daar is ie voor, dan kun je dat ook moeiteloos aantonen, en zo niet dan heb je er dus geen recht op ![]() [edit] ik vind het kabinet ook tien keer niks ![]() ook dat gedoe met alle vangnetten die Nederland rijk is, de AOW, WW, bijstand enz. Daar hebben allemaal mensen hun leven lang voor betaald en wat krijgen ze ervoor terug? Ze worden gekort! mensen die langer dan 5 jaar in de WW zitten gaan in de bijstand en blabla. Luister eens, daar hebben hardwerkende mensen die nu door de recessie op straat staan nu juist recht op! EN dan die buitenlanders die geen reet hebben betaald en wel in de WW zijn beland hebben wel alle profijt gekregen. Nou mooi is dat ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) Laatst aangepast door 0Vera : 17 September 2003 om 20:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |