Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 January 2007, 17:39   #1
anoniempje
Guest

Standaard Hulp nodig!

Hallo allemaal,

Ik zal is beginnen met mij verhaal waarom ik hier kom ik zit namelijk ergens mee en dat wil ik graag kwijt aan mensen die voor mij onbekend zijn en me er mischien mee kunnen proberen te helpen.

Ik heb dus iets met een meisje en zij is 15 en ik ben zelf 19.
De moeder keurt het zwaar af dat wij samen iets hebben omdat ik een "domme boerenlul ben!" wat ik niet begrijp.

Mn vriendin is flink mishandeld door die moeder omdat wij samen wat hebben geslagen en er is met haar gegooit het is duidelijk dat die moeder er op tegen is en ze heeft haar ook behoorlijk uitgescholden.

Gelukkig ondanks alles zijn we toch samen gebleven maar moeten we heel stom geheim gaan ontmoeten omdat als die moeder erachter komt we weer problemen krijgen.

Ze heeft het ook al 1x uitgemaakt met een brief die ze in me hand stopte met de tekst dat ze liever als vrienden wou doorgaan zodat de ruzie met haar moeder zou stoppen en dat ze het vertrouwen van haar moeder kon terug winnen etc.

Uiteraard accepteerde ik dat niet en heb haar een brief terug gestuurd van in totaal 14 pagina's en nu is het gelukkig weer allemaal goed buiten het feit dat we nog steeds geheim moeten ontmoeten en ze ook niet makkelijk naar mij toe kan gaan omdat ze hier 2minuten lopen vanaf woont.

Op 31dec hadden we in de ochtend afgesproken heel vroeg om 5uur we hebben allebei honden en we dachten die kunnen we dan samen uitlaten en natuurlijk vanwege die moeder die dan nog lekker ligt te slapen!
Heláás pakte dit niet zo goed uit en belde die moeder haar rond 5:48 en uiteraard heel kwaad en gelukkig wist ze niet dat ik erbij was en ben ik heel ver weg gerend omdat die moeder haar tegemoet kwam lopen.

Sindsdien heb ik haar nog in de nacht gezien een uurtje ongeveer op 31dec hebben we wat vuurwerk afgestoken etc. niets speciaals en daarna heb ik haar eergister nog gezien.

Ze heeft "straf" van haar moeder en mag niet lang meer naar buiten of haar moeder gaat met haar mee.
Dus nu zie ik haar niet heel veel maar ze laat ook niets meer van haar horen.
Ze heeft een mobieltje en niet al teveel sms te goed maar toch laat ze niets van zich horen

Nu begin ik te twijfelen houd ze nog van me? wil ze nog wel verder? of wilt ze stoppen het teveel gedoe is...of doet ze dit zodat haar moeder er niet achter komt? of komt het omdat ze die straf heeft...ook probeer ik continue met haar af te spreken maar lukt uit eindelijk ook niet...

help me
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels