|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#7 | |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
Citaat:
![]() Uit de context kan ik opmaken dat je de instrumenten bedoeld? Dan ja.. Nee klopt, ik snap ook wel dat het niet 100% helpt. Ze gaven wel aan dat je er bijna van gegarandeerd wordt dat je de eerste dag door komt, als je het boekje helemaal kent. Ah okay.. Ja ik had al meegekregen dat ze bij de KLM teveel piloten hebben maar 50 leerlingen valt nog wel te overzien, vergeleken met de luchtmacht. Zijn er daar maar 30 op het moment, en ik heb het gevoel alsof er daar veel meer solliciteren.Mja als ik dan bij een onafhankelijke vliegschool ga, dan kan het weer zo zijn dat ik bij Ryan Air kom ofzo Als je kunt kiezen tussen KLM of Ryan Air, nou.. dan wist ik het ook wel hahaYeaah, klopt dat bij de luchtmacht alles veel strenger is.. Er mag zeg maar gewoon... Niks, maar dan ook -Niks- fout zijn. Fysiek en Mentaal Hoe zit dat eigenlijk met het trimwiel? Is dat dat metalen grote wiel, links van de throttle? Ik vind het maar een beetje vaag aangegeven..Als je bv 2 slagen nose up moet doen, hoeveel moet je dan precies draaien? 2x je hand aan het begin van het wiel zetten, en dan 2x geheel naar voren bewegen? |
|
|
|
|