|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
Citaat:
![]() Ja ik had al begrepen dat je met basic 6 de Attitude indicator, altimeter, airspeed indicator, directional indicator, vertical speed indicator en turn coordinator &slipindicator bedoelde ![]() Ah zo werkt dat trimwiel Had het net andersom geintepreteerd Wel handig om te weten dat Nose Up, naar je toe betekend.. net als dat het stuur dan doet! ![]() Ja ik had al verwacht dat het bijvoeten een struikelblok zou zijn wat veel mensen vergeten Ben van plan daar ook goed op te letten!Ben vandaag al heel de dag bezig met in mijn hoofd "vliegen" haha ![]() Weet jij zo ook of het heel belangrijk is om precies de Cross-Checks precies volgens procedures uit te volgen? Of kun je daar ook wel een beetje van afwijken als je de procedure niet meer precies weet? Yeah.. Corrigeren ist belangrijkste Als je dat goed kunt doen, dan betekend dat wel dat je wel aanleg hebt. Ik vlieg in de simulator trouwens een Cessna 172
|
|
|
|
|