|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Wat een start.
![]() Oké, volgens mij is AMF al zeker geen weerwolf. Omdat zij als eerste op Anneke01 stemde. ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hee Ambie, nu Anneke een wolfje blijkt te zijn, kan jij wel prima een wolfje zijn, want als medewolfje wilde je Anneke natuurlijk niet weghebben
![]() ![]() (En ik twijfel ook al aan Babydress eigenlijk... want die probeert meteen Tyskie verdacht te maken op pag. 1 ![]() Laatst aangepast door bruggi : 18 December 2006 om 11:04 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Kan natuurlijk goed tactiek zijn.. Als ik samen met Anneke een weerwolf zou zijn, zou ik haar ook opofferen en haar naam als eerste noemen. ![]() (en Amber lijkt me niet zo stom om Anneke te proberen te beschermen.. zeker gezien haar spel in de vorige editie.) (en die opmerking van babydress vond ik ook redelijk raar, maar wil ik nog even niet al te veel conclusies aan verbinden...)
![]() |