|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Voor stemmen op Anneke
AMF Saarah Frox bruggi Tyskie niemand Dunja Babydress Stevie Atjeuh Amber (na wat tegenstribbelen ![]() <hierna meldde Spelleider dat nog niet alle stemmen binnen waren.> Prestige Geen stem? Impressions CharmedOne Maar dit zegt natuurlijk geen zak. Ik denk dat CharmedOne nog niet eens de weg naar dit topic weet te vinden. En hoogstwaarschijnlijk heeft tenminste een wolf ook wel gezegd op Anneke mee te stemmen.
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Wat te denken van Dunja haar post dan bovenaan de tweede pagina 'misschien is ze zelfs wel een wolf'? En die post van Babydress vind ik ook wel heel vaag. Eerst maar even kijken wat die twee nog meer gaan posten. Impressions is dit keer wel wonderbaarlijk stil
![]() Ik denk dat ik momenteel Saarah wel vertrouw. Het was echt stom toeval dat ik anneke01 noemde om op te stemmen, zou wel heel dom te zijn om zo'n zet gelijk in het begin te doen als ik zelf ook een weerwolf zou zijn (wat ik dus niet ben). Tenzij Saarah en ik de overgebleven weerwolven zijn en Saarah mij nu min of meer probeert te beschermen (wat niet het geval is ![]() Ik sluit me ook aan bij Stevie trouwens, ik vond het tegenstribbelen van Amber wel meevallen ![]()
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
kut dat je bent ![]() Ik heb ook op anneke gestemd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Dacht dat je nog niet wist dat dit topic tegenwoordig in Games staat..
![]() Maar beterschap! ![]()