|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Oke ik zal niet meer aardig doen in het vervolg als dat helpt
En ik vind het idd verdacht dat Bruggi en Atjeuh mij verdacht willen maken want ik weet wel dat ik een dorpeling ben. Al moet ik zeggen dat ik ze beide nog niet sterk heb zien spelen in het spel, dus misschien roepen ze ook gewoon maar wat ![]() Eigenlijk komt de hele waterval van AMF mij een beetje geforceerd over
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Ik heb nog niet echt verdachten op dit moment. Ik vind het zelf ook wel zielig om iemand als eerste weg te stemmen
dus ja, ik begrijp de uitspraak van Amber wel.Wat niet wegneemt dat ze wolf kán zijn... maar ik vind haar dus niet echt verdacht omwille van die uitspraak.
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
erbij ook. Het is is dus een mogelijkheid in mijn ogen, maar ook ik vind dat het niet veel HOEFT te betekenen. Dat je dus zeker geen weerwolf HOEFT te zijn, maar het kan best. Net zoals zoveel het nog kunnen zijn, dat zei ik er nog bij.Dat Atjeuh dan daarna zegt dat ze kan begrijpen waarom ik dat zeg, daar heb ik geen invloed op. Waar slaat dat niet sterk spelen nou weer op, we zijn net begonnen? Lekker aardig zeg . Dan roept iedereen toch maar wat, je kunt toch niet anders. Wat is er nou weer niet sterk aan mee gaan met de 1e ronde stem op iemand, omdat er toch nog niets anders te zeggen valt?
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() En verder doe ik niet aardig, iedereen kan een wolf zijn
|