Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 December 2006, 13:28   #1
AmbyPur
Lid

Standaard

Oke ik zal niet meer aardig doen in het vervolg als dat helpt En ik vind het idd verdacht dat Bruggi en Atjeuh mij verdacht willen maken want ik weet wel dat ik een dorpeling ben. Al moet ik zeggen dat ik ze beide nog niet sterk heb zien spelen in het spel, dus misschien roepen ze ook gewoon maar wat

Eigenlijk komt de hele waterval van AMF mij een beetje geforceerd over
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 13:33   #2
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Ik heb nog niet echt verdachten op dit moment. Ik vind het zelf ook wel zielig om iemand als eerste weg te stemmen dus ja, ik begrijp de uitspraak van Amber wel.
Wat niet wegneemt dat ze wolf kán zijn... maar ik vind haar dus niet echt verdacht omwille van die uitspraak.
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 15:45   #3
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Oke ik zal niet meer aardig doen in het vervolg als dat helpt En ik vind het idd verdacht dat Bruggi en Atjeuh mij verdacht willen maken want ik weet wel dat ik een dorpeling ben. Al moet ik zeggen dat ik ze beide nog niet sterk heb zien spelen in het spel, dus misschien roepen ze ook gewoon maar wat

Eigenlijk komt de hele waterval van AMF mij een beetje geforceerd over
Ho es even! Ik plaats zomaar een suggestie, met nog een knipoog en erbij ook. Het is is dus een mogelijkheid in mijn ogen, maar ook ik vind dat het niet veel HOEFT te betekenen. Dat je dus zeker geen weerwolf HOEFT te zijn, maar het kan best. Net zoals zoveel het nog kunnen zijn, dat zei ik er nog bij.
Dat Atjeuh dan daarna zegt dat ze kan begrijpen waarom ik dat zeg, daar heb ik geen invloed op.

Waar slaat dat niet sterk spelen nou weer op, we zijn net begonnen? Lekker aardig zeg . Dan roept iedereen toch maar wat, je kunt toch niet anders. Wat is er nou weer niet sterk aan mee gaan met de 1e ronde stem op iemand, omdat er toch nog niets anders te zeggen valt?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 16:00   #4
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Ho es even! Ik plaats zomaar een suggestie, met nog een knipoog en erbij ook. Het is is dus een mogelijkheid in mijn ogen, maar ook ik vind dat het niet veel HOEFT te betekenen. Dat je dus zeker geen weerwolf HOEFT te zijn, maar het kan best. Net zoals zoveel het nog kunnen zijn, dat zei ik er nog bij.
Dat Atjeuh dan daarna zegt dat ze kan begrijpen waarom ik dat zeg, daar heb ik geen invloed op.

Waar slaat dat niet sterk spelen nou weer op, we zijn net begonnen? Lekker aardig zeg . Dan roept iedereen toch maar wat, je kunt toch niet anders. Wat is er nou weer niet sterk aan mee gaan met de 1e ronde stem op iemand, omdat er toch nog niets anders te zeggen valt?
Ik had mn huiswerk beter moeten doen, je bent al wel goed bezig

En verder doe ik niet aardig, iedereen kan een wolf zijn
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels