Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 May 2007, 15:46   #1
N3RD
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door drunken_munkey Bekijk Bericht
Het probleem lijkt me eerder te zitten in waar de agressie vandaan komt. Hoewel iedereen wel is wat energie kwijt moet lijkt hetgene wat je ertoe aanzet in jezelf te snijden niet iets wat je met kickboxen oplost.
en jij weet dat omdat?

Oud 7 May 2007, 19:06   #2
drunken_munkey
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door N3RD Bekijk Bericht
en jij weet dat omdat?
Dat weet ik niet, dat lijkt mij. Maar begrijp me niet verkeerd ik ben geen labiel persoon en ook nooit geweest. Dus ik heb hier geen ervaring mee.
Alleen ik denk dat het beter is om te kijken naar waar deze behoeftes in eerste plaats vandaan komen. De gevoelens die je ertoe aanzetten zullen in de eerste plaats je niet veel goed doen. Dus die kan je denk ik beter tegemoet proberen te komen ipv ze te uiten op deze nooit compleet in verhouding staande manieren.

Laatst aangepast door drunken_munkey : 7 May 2007 om 19:09

Oud 10 May 2007, 22:53   #3
Leh
Guest

Standaard

ik denk dat psychiaters zijn opgeleidt om zich met dit soort vragen bezig te houden... dus als je er antwoord op wilt, dan zou ik daarheen gaan, en niet naar een jeugd forum...

Gesloten onderwerp

Berichting Regels