Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 12 May 2007, 22:45   #1
Wiz
Guest

Standaard

sinds wanneer is snijden ineens de oplossing van agressie?
huh.. snijden heeft te maken met emoties die je niet kan uiten.
en zeldzaam is het vanwege agressie.. tenminste van alle snijders die ik ken is het bij allemaal vanwege dezelfde soort problemen die niks met agressie uiten te maken hebben.

Oud 12 May 2007, 22:53   #2
drunken_munkey
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wiz Bekijk Bericht
sinds wanneer is snijden ineens de oplossing van agressie?
huh.. snijden heeft te maken met emoties die je niet kan uiten.
en zeldzaam is het vanwege agressie.. tenminste van alle snijders die ik ken is het bij allemaal vanwege dezelfde soort problemen die niks met agressie uiten te maken hebben.
Alleen maar nog een reden waarom het niet met kickboksen of wat ze hier ook voor zeiden het probleem ook maar een beetje te verhelpen...want dat was het gene wat ik zo misplaatst vond

Oud 13 May 2007, 14:28   #3
Leh
Guest

Standaard

Mijn emoties uit ik door een stuk piano te spelen/schrijven... ik heb er nog steeds geen mes voor nodig... en misshcien is kickboxen wel een andere manier van emoties uiten en dus niet de goede, maar dan nog zijn er 641 andere manieren om je emoties te uiten... in jezelf snijden is echt niet de enige

Oud 14 May 2007, 12:05   #4
snel_aapjee
Guest

Standaard

Ik haat mensen die hier oordelen over iets wat ze zelf niet doen.
Als je niet in jezelf snijd kun je er niet over oordelen.
Mensen die vinden mensen die snijden vaak ziek in hun hoofd en gestoord enzo maar jullie hebben geen idee hoe het is.
De 1 uit zijn frustraties door aggressief te worden en de ander snijd in zichzellf en weer een ander zet het opzij en gaat door met zijn/haar leven.
Ik vind het respectloos als je mensen hierop beoordeeld als je het zelf niet doet of ooit gedaan hebt..

Gesloten onderwerp

Berichting Regels