Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 20 May 2007, 11:29   #1
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Alsjeblieft, mensen die hier geen verstand van hebben ga lkkr ergens anders discussieren.. Want ik moet zeggen dat zoals mensen over mij denken omdat ik mezelf toevallig gesneden heb een maand geleden, mij er bijna weer toe aanzet om het te gaan doen. Je krijgt hier nou niet bepaald een goed zelfbeeld van.

En voor de duidelijkheid, er zijn mensen die het om de aandacht doen, maar als ik het voor de aandacht deed dan had ik het wel anders gedaan.. Dan had ik wel een paar dikke sneeën in me gezicht gezet!! Want dan krijg je wel aandacht, maar ik probeer het nog steeds te verbergen. ook de littekens..!! en ik moet zeggen dat dat wel aardig lukt, er zijn 3 mensen in mijn omgeving het weten, maar er is er maar 1 die weet dat ik er nog steeds neigingen toe heb!
Oud 20 May 2007, 12:50   #2
drunken_munkey
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
En voor de duidelijkheid, er zijn mensen die het om de aandacht doen, maar als ik het voor de aandacht deed dan had ik het wel anders gedaan..
Ja of je verteld het op een forum ,
Kijk nou eens eerst naar jezelf voordat je met je vingertje naar andere mensen gaat wijzen. Welke reactie had je dan verwacht? Totaal begrip zoals The Wiz had. Nog een paar tips voor effectief snijden? Kom op zeg, je god zal trots op je zijn als je bij de voor jou zeker weten aanwezige hemelpoort staat. Je zei dat god de man voor de vrouw had geschapen en niet de man voor de man. Maar volgens mij heeft"god" jou lichaam geschapen om die met respect te behandelen, en volgens mij heeft ''god'' datzelfde lichaam niet geperfectioneerd om er eens lekker met een bot mes in te snijden. Of wel? Nou ja misschienben je katholiek dan ga je een paar minuutjes lekker biechten... is alles weer goed

Oud 20 May 2007, 14:18   #3
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door drunken_munkey Bekijk Bericht
Kijk nou eens eerst naar jezelf voordat je met je vingertje naar andere mensen gaat wijzen. Welke reactie had je dan verwacht? Totaal begrip zoals The Wiz had. Nog een paar tips voor effectief snijden? Kom op zeg, je god zal trots op je zijn als je bij de voor jou zeker weten aanwezige hemelpoort staat. Je zei dat god de man voor de vrouw had geschapen en niet de man voor de man. Maar volgens mij heeft"god" jou lichaam geschapen om die met respect te behandelen, en volgens mij heeft ''god'' datzelfde lichaam niet geperfectioneerd om er eens lekker met een bot mes in te snijden. Of wel? Nou ja misschienben je katholiek dan ga je een paar minuutjes lekker biechten... is alles weer goed
Oud 14 June 2007, 13:39   #4
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Unhappy

Citaat:
Ik zeg ook niet dat het goed is wat ik doe, en ik weet ook wel dat God het me niet in dank afneemt wat ik doe.. maar sommige dingen kan je gewoon niet laten.. En da tjij dat meteen weer in verband gaat leggen met homo's e.d. (waar dus helemaal geen verband tussen is) kan ik ook niks aan doen..

wou je zeggen dat ik hier aandacht mee vraag, doro het op een forum te vertellen, ik ken niemand hiero.. dus waarom zou ik hier dan aandacht mee vragen..
Oud 14 June 2007, 13:46   #5
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Ik zeg ook niet dat het goed is wat ik doe, en ik weet ook wel dat God het me niet in dank afneemt wat ik doe.. maar sommige dingen kan je gewoon niet laten..
Je bent gewoon een zwak persoon
Citaat:
wou je zeggen dat ik hier aandacht mee vraag, doro het op een forum te vertellen, ik ken niemand hiero.. dus waarom zou ik hier dan aandacht mee vragen..
eeeuhmmm,...... JA!
Pakspul is offline  
Oud 14 June 2007, 14:00   #6
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Unhappy

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Je bent gewoon een zwak persoon
eeeuhmmm,...... JA!
Misschien sta ik wel niet zo sterk in mn schoenen als vele andere mensen (ze kunnen iig nooit van mij zeggen dat ik arrogant ben)..

Als ik aandacht wou had ik het wel midden over mn gezicht gedaan, ozdat iedereen het goed kon zien en ik meteen naar de psycholoog word gestuurd...
Oud 14 June 2007, 13:50   #7
drunken_munkey
Guest

Standaard

Citaat:
En da tjij dat meteen weer in verband gaat leggen met homo's e.d. (waar dus helemaal geen verband tussen is) kan ik ook niks aan doen..
Het verband is dat jij iets van andere mensen afkeurt omdat dat van jou geloof niet mag..terwijl je beter misschien eerst is bij jezelf te rade kan gaan of jij wel helemaal goed bezig bent...

Oud 14 June 2007, 13:58   #8
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Unhappy

Citaat:
Het verband is dat jij iets van andere mensen afkeurt omdat dat van jou geloof niet mag..terwijl je beter misschien eerst is bij jezelf te rade kan gaan of jij wel helemaal goed bezig bent...
Ik weet dat ik fout besig ben, en ik geef dat toe, maar die mensen doen dat niet..
Oud 20 May 2007, 14:20   #9
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Alsjeblieft, mensen die hier geen verstand van hebben ga lkkr ergens anders discussieren.
Oh, je moet jezelf natuurlijk eerst snijden voordat je bij de club hoort die er verstand van heeft . Volgens mij hoef je jezelf helemaal niet te snijden voordat je kan bedenken dat het stompzinnig, nutteloos en zelfs gevaarlijk is. En dat je niet 100% bent als je het doet. (Maar je hebt wel gelijk dat mensen die gewoon roepen dat het 'om aandacht vragen' is in alle gevallen niet goed lezen/nadenken voordat ze een conclusie trekken.)
Oud 20 May 2007, 22:41   #10
Leh
Guest

Standaard

Als je zo lekker wilt snijden in vlees, dan wordt je toch......
Als snijden (zoals de snijders zelf zeggen) is, om je emotie te uiten, dan kun je hoger of lager springen... maar er zijn nou eenmaal meerdere manieren om je emoties te uiten, om even "Storm" te quoten "dat is in het laboratorium getest" (voor de meeste mensen dit is voor jullie tijd)
dus waarom zou je jezelf dan snijden, terwijl je ook kan praten, of kan tekenen, want het principiéle verschil is kleiner dan de snijder denkt. Aan de ene kant laat het me denken dat ze niet creatief zijn in het bedenken van oplossingen, maar aan de andere kant zijn ze wel weer creatief, want wie had ooit gedacht dat je innerlijke vrede met jezelf kan sluiten door eens even lekker een vers geslepen mes je arm in te steken/snijden.
je moet de onderhandse slinger techniek eens proberen... denk dat die wel op Youtube staat

Gesloten onderwerp

Berichting Regels