|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
My Chemical Romance <3
|
Dat is veel en niet veel.
Je kan het zo bekijken. bv. 10 en 15 jaar kan best groot zijn maar 20 en 25 niet, er staat geen leeftijd op liefde! HAD IEDEREEN DAT MAAR DOOR!! ![]() Groetjes |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
ligt eraan hoe oud je bent of dat veel is.... 10 en 15 is een te groot verschil!! alleen 20 en 25 valt wel mee. Toch kan ook dat een te groot verschil zijn... ligt een beetje aan de personen...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fries Famke
|
Ik en mijn vriend schelen 19 jaar, ik ben 20 en hij 39.
Je mag pas seks hebben pas op je 18e dan ben meerderjarig dan is het oficeel. voor diegene die dat nog niet weten.
|
|
|
#4 | |
|
Banned
|
Citaat:
![]() Maar officïeel mag je pas op je 18e, daarin heb je gelijk. Maar daar hebben de jongeren totaal schijt aan.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Heb je haar weer.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Fries Famke
|
Citaat:
ik weet heel goed hoe jongeren denken.
|
|
|
|
#7 | |
|
Banned
|
Citaat:
Je spreekt jezelf daarna toch weer tegen met de bovenstaande post. Aangezien je d'r zelf ook gewoon schijt aan hebt gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Ik ben zelf 20 en mijn vriend is 25. Hij werkt al en heeft al zijn eigen appartementje... Ik studeer nog dus woont nog bij mijn ouders. Op zich zou ge denken dat dit voor problemen zorgt ma uiteindelijk niet...Ok, we hebben ook onze discussies soms maar we merken zelf niet dat we 5 jaar verschillen met elkaar maar denk ook dat je moet kijken hoe je het zelf aanpakt en al...Voor sommigen mensen is 5 jaar een probleem terwijl bij sommigen dit niet is en idd liefde speelt geen rol op leeftijd mak zou zelf toch ook ni me iemand gaan die 10 jaar of 15 jaar ouder is dan mij omda da veel te oud is, 5 jaar valt best goed mee
En ja heb me iemand een jaar en een half gehad die ma 2 jaar ouder was dan mij en daarmee klikte het op bepaalde vlakken niet terwijl als je een volwassener vriendje hebt, die volgens mij ook meer al dingen begrijpt maar zoals ik al zei das te zien hoe dat je het aanpakt
|
|
|
|