|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nou kijk of je zegt dat waar ik op reageerde in de vorm van grootspraak, nou dan kun je dat liever dood zien gaan van je ouders beter lekker voor jezelf houden...of je meent het echt en je vind dat je eigen geloof kwijtraken erger is dan dat je ouders sterven.. dus stel je je eigen geluk boven die van twee mensen en niet zomaar twee mensen lijkt mij. Oftewel beide zijn onzin.
Oftewel best wel over nagedacht, dus als jij dat niet uit mijn post kan halen is het eerder jou tekortkoming. |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() @foetsy, wat ik probeer te zeggen is dat alles wat jezelf doet, alles wat jij doet, wat ik doe, elke beslissing die je neemt; dat je dat ZELF doet, en daar dus geen god bij is betrokken. als ik een beslissing neem, dan denk ik eerst na of ik die beslissing zal nemen, en wat de concequenties ervan zijn. of het een goede of slechte is, dat maakt niet uit. maar mijn beslissing zal ervoor zorgen, dat de keuzes van de volgende beslissing, beperkt worden, op die manier beinvloed ik zelf wat er gaat gebeuren, en waarom dat gaat gebeuren, en daar komt geen god bij kijken... tenzij je mij natuurlijk als god ziet, kan ik me best voorstellen. Maar over mijn gelul over beslissingen--->> alle wereld ellende! |
![]() |
#3 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en ik weet niet wat jou een egoist noemen en ik bedoel heus niet dat je dat bent ![]() Of denk je dat ik ook maar enige sympathie heb met Wilders....? |
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]() |