Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 1 June 2007, 08:20   #1
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Foetsy Bekijk Bericht
Ik snapte niet waarom je dat weer naar boven moest halen op dat moment. Ik heb nl nooit gezegd dat ie bestaat, dat denk ik ook niet. Als jij dat zei vanwege dit zinnetje: 'Dan heeft toch meer dan de helft van de wereldbevolking last van deze 'dwangneurose'. Zullen we de discussie 'wat is normaal' er maar bij halen ?' Ik bedoelde hier niet mee dat dus God bestaat. Ik vond het een beetje vreemd dat Pakspul beweerde dat de halve wereldbevolking een dwangneurose heeft.
Knul, weer had ik het niet tegen jou. ik zei wederom in het algemeen, totdat ik een bevredigent antwoord krijg op die vraag blijf ik hem stellen. niet alleen aan jou
insanity is offline  
Oud 1 June 2007, 08:28   #2
Foetsy
aber, warum?

Standaard

Ok. Sorry dat ik er zo op door ging. Ik kon niet geloven dat jij zo zwak was dat je telkens maar met dezelfde dingen komt terwijl iedereen dat argument al kent. Ik dacht, daar moet een reden voor zijn. Ik kon maar niet snappen wat die zin te maken had met de discussie die je met mij voerde. Maar ik had volkomen ongelijk. Die zin had nergens wat mee te maken.

Berichting Regels